zalety internetu jako nosnika reklamy

zalety internetu jako nosnika reklamy

Jawność i Wydawnictw Dzisiaj – walka Między Old School kontra Nowej Szkoły

Te złote dni wydawniczych zniknęły!

W złotych czasach autor by zabezpieczyć kontrakt książki za pośrednictwem agenta, publikuje książkę, pójść na wycieczkę eskortowany przez publicysta Mediów LUB eskorty – a jeśli rozgłos zdobył nd tyle, ZE stają się „najlepiej sprzedającym się” autora.sesja ciążowa kraków

Albo przynajmniej, Sprzedaż Książek autora obejmowałby wycieczkę, spłacić przyśpieszając uczynić wydawcy Pieniądze. Zysk byla nazwa gry – działa System – AZ zrobić Okolo 2005 Roku.

Nagle księgarnie, Własności Mediów i Wydawnictw zaczęło SIĘ rozpadać. Internet byl „zmieniarka gra” i tradycyjny Proces publikowanie i promocja książki Stały SIĘ nieskuteczne.

zalety internetu jako nosnika reklamy

Czy Tego momentu, World Wide Web byl dla Tych Ludzi Techniczny, naukowy i nie nie mial rzeczywistego wpływu na Sprzedaży Książek. Ale Teraz Amazon.com, print-on-demand, wirusowe Komunikaty Marketingowe, social media i potężne społeczności internetowych Maja wyrównane szanse.

Księgarnie, agentów, Słonina przylegający Zestawy prasowe I publicyści punktacji Tradycyjne nośniki Nie SA kluczem zrobić Sukcesu autora Już.

Istnieje Mnóstwo Książek na WŁASNY opublikowane LUB niezależnych, Które tworzył historie – i zaskoczył świat Wydawnictwa. Like The Shack, powieść Christian przez William P. Young byl pierwotnie WŁASNY opublikowane w 2005 Roku, a: od lutego 2010 Roku ponad siedem milionów egzemplarzy w Druku na Świecie, spędził siedemdziesiąt tygodni trzyma Pierwsze MIEJSCE na Liście bestsellerów New York Times i Nadal pozostać w Aktualne dziesiątce.

Sukces Chatka pokazuje, co word-of-mouth i Sieci Społecznej moze zrobić dla Siebie opublikowane książki, ale co ciekawsze, siła rynkowa Książek religijnych w Stanach Zjednoczonych, wewnątrz i na zewnątrz Branży wydawniczej.

Artykuł dzięki: