wady i zalety internetu jako medium reklamowego

wady i zalety internetu jako medium reklamowego

Old School: mailingi Pocztówka czytelników, księgarniach i Organizacji

Nowa Szkoła: Eblast Pocztówki tysięcy korzystających z Usług e-mail marketingu, JAK Goodgirlbookclub BlackGospelPromo, ChristianPRGroup LUB DetroitGospel

Old School: Wywiady radiowe

Nowa Szkoła: Podcasty i audycje radiowe www (słyszane w Internecie LUB pobrane przez iTunes)

Old School: Cechy Magazine

Nowa Szkoła: charakterystyka Ezine

Old School: Pisanie Kolumny w gazetach

Nowa Szkoła: dystrybuowanych artykułów złożone na Artykuł katalogów Jak Ezine Przy użyciu Słów kluczowych i generowania Ruchu w Sieci LUB zapisu zwykłego bloga

Old School: Stigma, ktora na WŁASNY opublikowane książki „nie wyciąć go”, a to dlatego, Ze Nie jestes z dużego domu

Nowa Szkoła: Doświadczeni Siebie opublikowane autorzy robią na duze, bycie zauważonym, zarabianie pieniędzy i Życia karierę robią się, co Lubia – pisanie!

Old School: Generowanie rozgłos w mediach i uzyskanie natychmiastowego wejścia z publicznością

Nowa Szkoła: Budowanie Relacji, uzyskanie Bezpośredniej odpowiedzi od czytelników i tworzenie społeczności internetowych

Old School: Pierwsze radio, Telewizja, Gazety i czasopisma OPINIE

Nowa Szkoła: Tworzenie tysięcy zwolenników, Przyjaciół i fanów w Internecie, którzy współdziałają ZE SOBA I SA połączone ZE SOBA przez Cala SWOJĄ karierę

Ministerstwo pionierem marketingu, Social Media Expert Pr Coach Pam Perry pomaga Afroamerykanie autorzy chrześcijańscy zbierać reklamy i wykorzystać strategie internetowych. Jako 20-letni weteran PR, JEST także współautorem „Synergia Energii. Jak wykorzystać moc Partnerstw na Rynku książki, rozwijać SWOJĄ firme i Marke twojej Sluzby”

Artykuł dzięki: